Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marit Looijer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marit Looijer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

05 Juli 2009 | Nederland, Schaijk

Het aftellen is begonnen!

Over negen dagen is het dan eindelijk zover..

Na jaren speculeren, maanden van uitzoeken en boeken, en weken van voorbereidingen, kunnen we nu eindelijk gaan praten in de term 'dagen'. Nog maar négen dágen.

Over iets meer dan een week zal Roel ons naar Düsseldorf brengen, alwaar ons vliegtuig richting Bangkok zal vertrekken. 'Fasten your seatbelts. We are ready for take off.' Maar zijn we wel ready voor take off? Nu in ieder geval nog niet!

De tassen moeten natuurlijk nog ingepakt worden, we willen ons nog veel meer inlezen en de kuur tegen malaria begint pas morgen. Ondertussen zijn we lekker met iedereen aan 't afspreken, want een maand weg is toch best lang. Gelukkig hebben we nog negen dagen.

Via deze weblog gaan we proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat er te zien, te doen en te beleven is in Thailand en Laos.

We hebben er enorm veel zin in en willen iedereen een ontzettend leuke vakantie wensen!

(dat betekent 'goodbye'

Groetjes, de Looijerkes