Home Sweet Home - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marit Looijer - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Marit Looijer - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

09 Augustus 2009 | Nederland, Schaijk

Zo wordt je 's morgens wakker in Bangkok, één van de grootste steden ter wereld.. Zo sta je 20 uur later in Herpen. Bijna eng hoe vanzelfsprekend het weer voelde om thuis te zijn!
Je beseft goed dat je bijna een maand weg bent geweest, maar alles voelt meteen weer vetrouwd.

De reis is overigens erg goed verlopen. Het overdag vliegen viel enorm mee! We hebben een paar goede films kunnen kijken en er is niemand ziek geworden. Na het lange wachten op de koffers stond Roel ons op te wachten, wat was dat leuk! Op de terugweg vanaf Dusseldorf nog wel stil moeten staan vanwege een ongeluk, maar ach.. Nu weten we ook hoe 't is om te lopen, zitten en zelfs liggen op de snelweg! (Want als je er dan toch bent, moet je er maar meteen gebruik van maken)

Ik denk dat het nog tot ons door moet dringen wat we allemaal wel niet meegemaakt hebben. Hoeveel dingen we gezien hebben, alles wat we gevoeld hebben en al die bijzondere situaties die we hebben meegemaakt.
De komende dagen rusten we lekker uit en gaan we op ons gemak foto's en films bekijken.

Tot snel allemaal!

Groetjes, de Looijerkes