De laatste dagen in Bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit Looijer - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Bangkok.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit Looijer - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Bangkok..

Door: Henk en Gerry

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

We zijn weer terug waar we begonnen zijn, in Bangkok.
Met de nachttrein zijn we gereisd van Nong Kai naar Bangkok, deze keer tweede klas. Benieuwd hoe ons dat zou bevallen, maar het is erg goed gegaan. Na aankomst ontbeten en richting de winkelcentra, om wat inkopen te doen. Dat viel vies tegen, allemaal rommel. s Middags naar het Lumpini park en naar de snake farm. Dat was wel mooi om te zien. s Avonds toch maar eens een eetgelegenheid opgezocht via het Thailand reisboek. We hadden het idee dat we qua interieur op de Titanic zaten, wel apart. Het eten was hetzelfde als in de plaatselijke restaurantjes. Vandaag was het lucky-day. Een boeddah feestdag, waar bepaalde tempels opengesteld werden. Wij zijn met 2 tuk-tuks de hele ochtend rondgereden. s Middags een fietstocht door Bangkok. We begonnen in China-town, en zijn met een longtailboot verder naar het randgebied van de stad gegaan. Apart om zo rond te fietsen. Omdat we erg nat geworden waren van een fikse regenbui eerst weer terug naar het hotel voordat we naar de sky-tower gingen.
Dit is een 83 verdieping tellend hotel,het hoogste van Thailand, met bovenop een roterende rooftop, zodat je helemaal over de stad kon kijken. Volgens Noud was dit ook een van de hoogtepunten.
Nu morgen nog 1 dag en dan zit het er al weer op.