De allerlaatste alweer.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit Looijer - WaarBenJij.nu De allerlaatste alweer.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit Looijer - WaarBenJij.nu

De allerlaatste alweer..

Door: Stijn en Noud

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Vandaag was de laatste dag. Morgen komen we alweer naar huis. We vinden het erg jammer dat het er al weer op zit, maar zijn ook wel blij als we weer lekker thuis zijn.
Vandaag zijn we als eerste naar het Grand Palace geweest, het koninklijk paleis. Op hetzelfde complex stond ook de tempel Wat Prakeo. Dit was de tempel van het boeddhisme, met mooi met mozaiek versierde gebouwen. Hierna zijn we naar Wat Pho gegaan. Hier lag een grote gouden liggende Buddha van 46 meter lang en 15 meter hoog. Moeilijk in woorden uit te drukken dus kom de foto's maar een keer bekijken. Na een lunch op de lokale markt met fried rice en noodle soup (extra spicy bij stijn) zijn we bij het zwembad gaan relaxen. Morgenvroeg om 11 uur vliegen, dus dat betekent al om 6 uur ontbijt en een uurtje filerijden om om 8 uur in te kunnen checken. Na een lange zit van 12,5 uur zullen we om 18.15 uur nederlandse tijd (23.15 uur thaise tijd) in dusseldorf aankomen, waar hopelijk iemand met onze auto klaar staat voor de terugrit van nog eens 1,5 uur. Dus een zware reisdag voor de boeg.
Wij hebben een hele leuke reis gehad en zullen dit nooit meer vergeten. Waarschijnlijk komen we er thuis pas achter hoe speciaal alles was.
Bedankt voor jullie reacties en degene die foto's en film willen zien en de verhalen willen horen zijn van harte welkom!

Voor de laatste keer groetjes uit
Thailand van de Looijerkes!!